Κυριακή 21 Οκτωβρίου 2007

ΤΙ ΠΑΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ.....ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ ;

Δεν έχετε φόβο Θεού ;

O Πάπας δηλώνει πως αυτός και η Εκκλησία του έχουν την αλήθεια, και εσείς αντί να ομολογήσετε την αλήθεια ,και να του πείτε πως είναι αίρεση, μήπως σώσετε καμμία ανθρώπινη ψυχή, και να σταματήσετε το έργο του Αντιχρίστου, σιωπάτε και τα δέχεστε όλα για τα συμφέροντα,και τα επίγεια αγαθά.



Σελίδα Εφημερίδος "ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΤΥΠΟΣ"

Η καθολική εκκλησία είναι κεκριμένη αίρεσης

Μας λέγει ο Άγιος Μάρκος ο Ευγενικός

«Την μεν αιτίαν του σχίσματος εκείνοι δεδώκασι, την προσθήκην εξενεγκόντες αναφανδόν, ήν υπ’ οδόντα πρότερον έλεγον· ημείς δε αυτοίς εσχίσθημεν πρότεροι, μάλλον δε εσχίσαμεν αυτούς και απεκόψαμεν του κοινού της Εκκλησίας σώματος. Διότι ειπέ μοι: Πότερον, ως ορθήν έχοντας δόξαν ή ορθώς την προσθήκην εξενεγκόντας; Και τις αν τούτο είποι, μη σφόδρα τον εγκέφαλον διασεσεισμένος; αλλά ως άτοπα και δυσσεβή φρονούντας και παραλόγως την προσθήκην ποθήσαντας. Ουκούν ως αιρετικούς αυτούς απεστράφημεν και δια τούτο αυτοίς εχωρίσθημεν... αιρετικοί εισιν άρα και ως αιρετικούς αυτούς απεκόψαμεν»

ΑΙΣΧΟΣ μόνο αυτό έχω να πώ.

Θά πρεπε να είναι οι ιερείς έξω ακόμα και στόν δρόμο, και να μιλάνε στόν κόσμο για τα δεινά που έρχονται.Ένα κανάλι της Εκκλησίας δεν έχετε κάνει, να ενημερώνετε ο κόσμος για θρησκευτικά ζητήματα.Γιατί δεν το έχετε κάνει τόσα χρόνια ;
Παίρνει ο Διάβολος κάθε μέρα ψυχές με την βοηθειά σας.
Γιατί δεν ομολογήτε την αλήθεια , όπως την έχουν ομολογήσει τόσοι άγιοι, αλλά το ψεύδος ;

Να ομολογούμε το Χριστό στους ανθρώπους
(Λκ. 12:8-9)

32 «Καθέναν, λοιπόν, που θα με ομολογήσει ζώντας μέσα σ� εμένα μπροστά στους ανθρώπους, θα τον ομολογήσω κι εγώ ζώντας μέσα σ� αυτόν μπροστά στον Πατέρα μου που είναι στους ουρανούς. 33 Όποιον όμως με αρνηθεί μπροστά στους ανθρώπους, θα αρνηθώ κι εγώ αυτόν μπροστά στον Πατέρα μου που είναι στους ουρανούς».

Η μαρτυρία του Ιωάννη του Βαπτιστή

(Μτ. 3:1-12, Μκ. 1:2-8, Λκ. 3:15-17)

19 Και αυτή είναι η μαρτυρία του Ιωάννη, όταν απέστειλαν προς αυτόν οι Ιουδαίοι από τα Ιεροσόλυμα ιερείς και Λευίτες, για να τον ρωτήσουν: “Εσύ ποιος είσαι;” 20 Και ομολόγησε και δεν το αρνήθηκε, αλλά ομολόγησε: “Εγώ δεν είμαι ο Χριστός”. 

21 Τότε τον ρώτησαν: “Τι είσαι λοιπόν; Εσύ είσαι ο Ηλίας;” Και λέει: “Δεν είμαι”. “Ο προφήτης είσαι εσύ;” Και αποκρίθηκε: “Όχι”. 22 Είπαν λοιπόν σ’ αυτόν: “Ποιος είσαι; Για να δώσουμε απόκριση σ’ αυτούς που μας έστειλαν. Τι λες για τον εαυτό σου;” 23 Εκείνος είπε: “Εγώ είμαι φωνή ενός που φωνάζει δυνατά στην έρημο: “Ισιώστε την οδό του Κυρίου”,

Όχι ειρήνη, αλλά μάχαιρα
(Λκ. 12:51-53, 14:26-27)

34 «Μη νομίσετε ότι ήρθα να βάλω ειρήνη πάνω στη γη. Δεν ήρθα να βάλω ειρήνη αλλά μάχαιρα. 

35 Γιατί ήρθα να διχάσω άνθρωπο κατά του πατέρα του και θυγατέρα κατά της μητέρας της και νύφη κατά της πεθεράς της.

36 Και εχθροί του ανθρώπου θα είναι οι οικιακοί του.

37 Όποιος αγαπάει πατέρα ή μητέρα περισσότερο από εμένα δεν μου είναι άξιος, και όποιος αγαπάει γιο ή θυγατέρα περισσότερο από εμένα δεν μου είναι άξιος. 38 Και όποιος δε λαβαίνει το σταυρό του και δεν ακολουθεί πίσω μου δεν μου είναι άξιος. 39 Όποιος βρει τη ζωή του θα τη χάσει, και όποιος χάσει τη ζωή του για χάρη μου θα τη βρει».


Αλίμονο σας Γραμματείς και Φαρισαίοι υποκριτές γιατί καθαρίζετε το εξωτερικό του ποτηριού και του πιάτου, το περιεχόμενο τους όμως προέρχεται από αρπαγή και αδικία. Φαρισαίε τυφλέ, καθάρισε πρώτα το εσωτερικό του ποτηριού και του πιάτου, για να έχει αξία και η εξωτερική τους καθαρότητα. Ματθαίος 23.25-26


Eύχομαι ο Θεός να μας λυπηθεί όλους,και εσάς και εμένα,και όλο τον κόσμο, και να μας φωτίσει με την χαριν του. Γιατί η κόλαση θα είναι χειρότερη, και απο τούς πιο χειρότερους εφιάλτες μας.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ετικέτες