Τρίτη 17 Απριλίου 2012

Η ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ ΜΕΤΑΝΟΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΝΟΗΜΑ ΚΑΙ Ο ΣΚΟΠΟΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ. Η ΠΡΩΗΝ ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΡΙΑ ΕΦΗ ΣΑΡΡΗ ΔΟΚΙΜΗ ΜΟΝΑΧΗ.....



ΜΕΤΑΝΟΙΑ...ΤΟ ΠΙΟ ΟΜΟΡΦΟ ΛΟΥΛΟΥΔΙ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ. ΤΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΝΟΗΜΑ ΚΑΙ Ο ΣΚΟΠΟΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ.



ΜΕΡΟΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΗΣ ΠΡΩΗΝ ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΡΙΑΣ ΕΦΗΣ ΣΑΡΡΗ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΩΡΑ ΔΟΚΙΜΗ ΜΟΝΑΧΗ.....

" ......Εξαιτίας όλων αυτών που ζει τώρα η Ελλάδα, αλλά και λόγω των ημερών του Πάσχα, ήθελα να δώσω κι εγώ ένα παράδειγμα σε όλο τον κόσμο: Ότι η αγάπη και η πίστη σώζουν. Στο λέω εγώ που δεν μου είχε λείψει ποτέ το οτιδήποτε στη ζωή μου. Γιατί πάντα είχα μοιραίους έρωτες, άντρες νέους και γεροδεμένους πεσμένους στα πόδια μου να με παρακαλάνε για ένα μου άγγιγμα φευγαλέο, λεφτά, δημοσιότητα, απροσμέτρητες επιτυχίες.

Κι όμως. Αρκούσε ο κακός λόγος ενός ανθρώπου για να με απορυθμίσει και να μου πει πως ό,τι κι αν είχα κερδίσει όλα αυτά τα χρόνια που βρίσκομαι ανάμεσα στις κορυφαίες τραγουδίστριες του ελληνικού λαϊκού τραγουδιού, ήταν όλα πράγματα του αέρα. Χωρίς πίστη ήμουν ένα τίποτα. Τώρα ξέρω. Δεν είμαι πια η Έφη που γνωρίζατε- η ζωή μου έχει χωριστεί πια σε προ Μοναστηριού και μετά Μοναστηριού. Και, πίστεψέ με, η δεύτερη αυτή εποχή, είναι σαφώς ευτυχέστερη από την πρώτη. "


ΠΗΓΗ

http://apantaortodoxias.blogspot.com/2012/04/blog-post_17.html


ΔΕΙΤΕ ΣΧΕΤΙΚΑ.....

ΠΑΤΕΡ ΣΑΒΒΑΣ
" Ο ΠΡΟΦΗΤΗΣ ΙΩΝΑΣ,ΠΕΡΙ ΜΕΤΑΝΟΙΑΣ "



Η αγία Μαρία η Αιγυπτία ήτανε μια από τις μεγαλύτερες πόρνες στην εποχή της, και όμως μετανόησε και έγινε η μεγαλύτερη ασκήτρια και αγία.......





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ετικέτες