Κυριακή 22 Μαΐου 2016

π.ΕΛΠΙΔΙΟΣ : ΜΗΝΥΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΗΤΕΡΑ ΜΑΣ ΠΑΝΑΓΙΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΙΚΕΤΕΥΕΙ ΝΑ ΜΕΤΑΝΟΗΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΜΕ ΖΩΗ - Ο ΠΟΝΟΣ ΚΑΙ ΟΙ ΤΑΠΕΙΝΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΤΗΣ ΟΥΡΑΝΙΑΣ ΒΑΣΙΛΙΣΣΑΣ... ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΓΡΗΓΟΡΕΙΤΕ....



Αν και οι χαιρετισμοί της Θεοτόκου γίνονται πάντα σ’ ένα κλίμα πανηγυρικό σε όλες τις Εκκλησιές, ακούστε η ίδια τι λέει: «Όλα εσείς τα παιδιά μου, με πανηγυρίζετε και χαίρεστε ψάλλοντάς μου τους χαιρετισμούς μέσα σ’ ένα κλίμα πανηγυρικό. Αλλά η δικιά μου η καρδιά πονάει. Χαίρομαι που βλέπω να πανηγυρίζετε την δόξα του Γιού μου, αλλά εγώ πονάω και είμαι πικραμένη. 

Θα ήθελα να σας κρατώ όλους στην καρδιά μου και στην αγκαλιά μου. Μα τώρα θέλω πιο πολύ να κρατώ τον Γιό μου, γιατί πλησιάζει ο δεύτερος διωγμός του. Πλησιάζει αυτό που θα τον πικράνει για άλλη μια φορά και η πληγή μου είναι τόση μεγάλη που θέλω Εκείνον να κρατώ μέσα στην αγκαλιά μου. Σ’ Εκείνον να χαρίζω τα χάδια και τα φιλιά μου και να τον παρηγορώ για την αδιαφορία την δικιά σας. 

Για την απερισκεψία την δικιά σας να προτιμάτε, αντί τη ζωή, τον θάνατο. Αντί την ευτυχία, την δυστυχία. Αντί τον ουρανό, τον Άδη. Τρία πράγματα σας ζητάει ο Γιός μου: Να έχετε καθαρό στόμα. Να έχετε καθαρό νου. Να έχετε καθαρή καρδιά

Στον Άδη είδα ανθρώπους να βασανίζονται ανελέητα, γιατί το στόμα τους έβγαζε πικρά λόγια για τον συνάνθρωπό τους. Και είδα τους δαίμονες να τους ταΐζουν με κάρβουνα που έκαιγαν και υπέφεραν. 

Είδα ανθρώπους που όσο ζούσαν βλαστημούσαν τον Γιό μου, να τους ταΐζουν και να τους ποτίζουν με τέτοια φωτιά, που ανελέητα οι άνθρωποι βογκούσαν από τον σφοδρό πόνο. 

Είδα ανθρώπους να μην σέβονται το σώμα τους, που είναι ναός του Θεού, και να το μολύνουν με χίλιες δυο πράξεις ανωμαλίας και ανηθικότητας. Και να τους βασανίζουν ανελέητα οι δαίμονες. Να καίνε τα όργανα του σώματος με τα οποία αμάρταναν και να φωνάζουν και να βογκούν και να υποφέρουν. Αλλά γιατί; Γιατί δεν θέλησαν ποτέ να σεβαστούν το νόμο του Θεού, το νόμο της αγνότητας και της ηθικής ζωής. 

Και τώρα τελευταία, γιατί μολύνατε το πιο πολύτιμο που έχετε, το νου; Πως αναφέρεται μέσα στην Γραφή ο ουράνιος Πατέρας; Πως εκφράζεται μέσα στην Θεολογία; Σαν νους δεν ονομάζεται; «Νους μεν ο αγέννητος Πατήρ», λέει ο ψαλμωδός. Δεν έχετε καταλάβει ότι ο νους είναι, ότι πιο πολύτιμο έχετε στην ύπαρξη σας, που αυτό σας κατευθύνει ή στη ζωή ή στον θάνατο; Ή στον ουρανό ή στον Άδη; 

Γι’ αυτό σας ικετεύω, αλλάξτε ζωή. Φτιάξτε τον θρόνο του Θεού μέσα στο σπίτι σας. Φτιάξτε το εικονοστάσι. Βάλτε την εικόνα του Γιού μου. Βάλτε το πολύτιμο όπλο με το οποίο θα πολεμάτε τον σατανά. Βάλτε τον τίμιο σταυρό. Και βάλτε εκεί όλους τους ουράνιους φίλους σας. Όλους τους Αγίους που λάτρεψαν τον Γιό μου και είναι τώρα δικοί σας φίλοι, σύντροφοι πολύτιμοι. Βάλτε δίπλα σας τους Αρχαγγέλους και τους αγγέλους.



ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ.... 


ΕΤΟΙΜΑΖΟΝΤΑΙ ΝΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΟΥΝ ΤΗΝ ΠΡΟΔΟΣΙΑ ΤΟΥΣ ΟΙ "ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ" ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ ΛΥΚΟΠΟΙΜΕΝΕΣ ΣΤΗΝ ΠΑΝΟΡΘΟΔΟΞΗ ΣΥΝΟΔΟ ΠΟΥ ΘΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΣΤΙΣ 16 ΙΟΥΝΙΟΥ ΣΤΟ ΚΟΛΥΜΠΑΡΙ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ , ΚΑΙ ΝΑ ΕΝΩΘΟΥΝ ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΜΑ ΜΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ ΤΟΥ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥ ΠΑΠΑ 666..... ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΓΡΗΓΟΡΕΙΤΕ.....



ΑΓΙΟΡΕΙΤΕΣ ΠΑΤΕΡΕΣ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΟΥΝ ΓΙΑ ΔΙΑΚΟΠΗ ΜΝΗΜΟΝΕΥΣΕΩΣ ΤΩΝ ΕΠΙΣΚΟΠΩΝ , ΚΛΗΡΙΚΩΝ ΚΑΙ ΛΑΙΚΩΝ ΠΟΥ ΘΑ ΥΠΟΓΡΑΨΟΥΝ ΤΗΝ ΑΙΡΕΤΙΚΗ ΨΕΥΔΟ-ΣΥΝΟΔΟ ΠΟΥ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΣΤΗΝ ΚΡΗΤΗ ΤΟΝ ΙΟΥΝΙΟ ΤΟΥ 2016 , ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΟΛΩΝ ΟΣΩΝ ΣΥΜΦΩΝΟΥΝ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΘΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΝ ΣΥΝΕΙΔΗΤΑ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΑΙΡΕΣΗ - ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ ΚΑΙ ΑΓΩΝ



ΤΑ ΣΗΜΕΙΑ ΤΩΝ ΚΑΙΡΩΝ ΒΟΟΥΝ ΟΤΙ ΖΟΥΜΕ ΣΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΟΥ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥ..... ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΟΥ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥ 666 - ΠΕΡΙ ΤΟΥ ΝΟΗΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΑΡΙΘΜΟΥ 666 - ΑΡΙΘΜΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ - CERN - ΚΑΡΤΑ ΠΟΛΙΤΗ - Α.Μ.Κ.Α - ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΟΥ ΡΕΥΣΤΟΥ ΧΡΗΜΑΤΟΣ - ΜΑΣΟΝΙΑ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΗ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ετικέτες